teisipäev, 12. detsember 2017

Lapsepõlvebänd!

Tere!
Kuna käisime klassiga vaatamas etendust "Lapsepõlvebänd", küsitlesin mõnda meie klassi last.



Annabel: Kui peaksin seda etendust hindama, annaksin kaheka kümnest, seepärast, et mulle üldiselt meeldis aga mõttest ei saanud aru. Siiski teadsin ma sealt paljusid laule ( lemmik oli "Rumal lugu"). Mõni laul tundus natukene igav.

Marleen:  Ka mina hindaksin seda etendust kaheksa kümnest. Mulle see üldiselt meeldis, aga mõned kohad jäid arusaamatuks. Etendus oli muidugi ka naljakas, aga oleks võinud rohkem. Ka minu lemmiklaul oli "Rumal lugu".

Katarina: Annaksin etendusele üheksa kümnest, sest see oli hästi tehtud aga siiski, mitte minu tüüpi etendus. Minu lemmiklugu oli "Rumal lugu". Sealt etendusest olin kuulnud ( või laulnud ) umbes kaheksat lugu. See etendus aga ei olnud selline nagu ette kujutasin.

Otto: Mulle meeldis see etendus küll, aga minu arust oli seal liiga palju laumist. Kui peaksin etendusele kümne palli süsteemis hinnangu andma, annaksin viis. Kõik need laulud ja tegevused jätsid endast väga lapseliku mulje. Ma oleksin tõesti tahtnud vaatama minna mingit muud etendust (Guugelmuugelpunktkomm).

Angeika: Sealt etendusest olen kuulnud vaid kolme laulu. Etendusele annaksin üheksa kümnest, sest oleksin tahtnud näha rohkem liikumist ja atraktsioone. Minu lemmiknäitleja sealt etendusest oli Linda Kalde ning lemmiklaul oli "Sügiselaul".


Hugo: Ma annaksin etendusele viis punkti kümnest, sest seal lauldi liiga palju, ei olnud väga lõbus ( oleksin oodanud midagi põnevamat ja tegusamat, sest seal nad ainult laulsid ja kõndisid ringi ) ja laulud ei meeldinud väga. Seeeest meeldis mulle lavakujundus ja laulude ajal seintel olevad tegelaskujud ( tantsivad koogitükid, tantsivad tikrid ja hüppavad konnad ). Kahjuks ei meeldinud mulle üldse "Konna laul". Tegelastest meeldis mulle kõige rohkem Tanel, kuna ta oli kõige naljakam.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar